18/08/2013

איך להאיץ את האנדרואיד בתוך דקות בודדות?


אני כמעט בטוח שרובכם מצאתם את עצמכם לפחות פעם ביום מחפשים מנהל משימות (Task Manager) בשביל שמישהו או משהו יוכל במקומכם לשבת ולסגור את כלל הזבל שרץ לכם בסמארטפון שלכם, ומחפש דרכים כיצד לבצע Root לטלפון בשביל לסגור את כלל הדברים שחברות הסלולאר אוהבות לדחוף לנו למכשיר או לחלופין להעיף אותם לגמרי, ובצדק.

אני מבין שחברות הסלולאר אוהבות לפרסם את עצמן אצלינו, אבל למה לשים לנו מלא דברים שאנחנו לא נשתמש בהם?, כמה ממכם משתמשים באפליקציה המובנת של Yahoo לדוגמא? או בפורטל המשחקים של פלאפון? או בעוד כל מיני דברים מעצבנים שרצים לנו ברקע ואוכלים לנו את הזכרון וממלאים לנו את הטלפון בשטויות.

Task Manager - שטות גמורה

ההגיון הבריא אומר "צריך להתקין Task Manager" כי אנחנו רגילים לסגור דרכו כל מיני ישומים שמעצבנים אותנו, או שאנחנו נכנסים ל MsConfig ומעיפים משם דברים בהפעלה, באנדרואיד זה קצת שונה, ה Task Manager בעצמו רץ ברקע (מה שגורם לו לתפוס הרבה מאוד זכרון) ומחפש מה הוא צריך לסגור, ואז בפעם אחת כשיש משהו שהוא פעיל הוא כביכול סוגר אותו..עד שאותו המשהו נפתח שוב פעם (על ידי המערכת), ואז לא עשינו בזה כלום...

פתרון יצירתי:

לא הרבה יודעים אבל יש דרך מאוד מאוד פשוטה לסגור את הדברים הלא רצויים פעם אחת ולתמיד, ואפילו להעיף אותם מרשימת האפליקציות במכשיר, בלי לפרוץ את הטלפון (או בשפת העם לבצע בו Root).

להלן מדריך שיסביר כיצד ניתן לבצע את הפעולה הזאת בכמה דקות בודדות

תהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)