10/02/2014

Remote Dektop Manager - איך לרכז את כל החיבורים המרוחקים למקום אחד?


אם אתם קוראים את המאמר הזה, אני כמעט בטוח שחיפשתם לעשות סדר בכמות החיבורים המרוחקים שיש לכם, בארגוני Enterprise  בדרך כלל יש הרבה חיבורים של RDP ואצל מנהל הרשת\איש סיסטם (סחבק במקרה הזה..) יש הרבה מאוד אייקונים בשולחן העבודה שהם בעצם RDP או לאחרונה RDC (שינוי משמעותי לא?) מה שגורם לבילבול וחוסר זרימה בעבודה, במקום שבו יש 10 שרתים עוד אפשר לעבוד איכשהו, אבל שיש לכם עשרות או מאות של שרתים מה תעשו אז? מעבר לזה, אם אתם עסק קטן ואין לכם RDP לשרת או שהשרת הוא סוג של תחנה? מה בעצם עושים? או יתרה מכך, אם אתם עובדים עם הרבה מאוד פלטפורמות בארגון או מחוץ לארגון או סתם בבית?

אז יש כמה שחקנים בשוק שעוזרים לעשות סדר בעניין הזה, הראשונה החינמית היא Mremote שאולי תספק אתכם היא קטנה וחינמית, ונותנת כמות מצומצמת של פלטפורמוטת, מעבר לזה יש את Microsoft Remote Desktop Manager, שהיא של מיקרוסופט (אישית לא התלהבתי) והיא תומכת רק בפלטפורמת RDP כמו כן יש את RoyalTS שאין להם גירסה חינמית בכלל, אבל את תשומת הלב שלי תפסה תוכנה אחת שדווקא לא כל כך פשוטה.. והיא בעלת גירסת חינם וגירסה בתשלום ששמה בעולם הוא Remote Desktop Manager - RDM.

טוב, תשמעו גולשים יקרים, כמות הפלטפורמות שיש בתוכנה הזאת לשליטה מרחוק זה משהו שלא מהעולם הזה, אני לא חושב שראיתי תוכנה אחת לדוגמא שיודעת לעבוד עם LogMeIn, או עם DameWare ו Radmin באותו המקום, ויש עוד ים אפשרויות !! פשוט ממש ממש הרבה !.

לפני שנתחיל בתצלומי המסך של RDM, אני מעוניין להראות לכם במה תומכת ה-Mremote (שאגב גם כן חינמית לגמרי)/


אז במה בעצם ה- RDM הזאת תומכת?

1) פלטפורמוט לשליטה מרחוק -


2) ניהול וירטואליזציה -

3) סייר קבצים לפלטפורמוט ענן -


4) "שאר ירקות" - 


חשוב לציין, שלא סתם ישנם אפשרויות לחיבורים ולהגדרות, אלה ברגע שתבחרו צורת חיבור רצויה תקבלו גם ממשק בהתאם לאותה צרות החיבור, להלן 2 דוגמאות:

1) חיבור RDP :



2) חיבור עם Radmin:


להורדת התוכנה: לחץ כאן
מדריך מצולם אודות התוכנה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)