05/02/2014

"לדפוק שעון" - אפליקציה לרישום שעות עבודה

איפה הקורא הביומטרי כאן?!
במקום העבודה הנוכחי, אני מחתים שעון בכל יום בכניסה ויציאה, מה שנותן לי אישית מעקב על שעות היציאה והכניסה, וכמובן שיש מערכת שמנהלת את כל העניין הזה, (ולצערי הרב) מקזזת את השעות אם צריך וכמובן זה מורגש במשכורת, זה מאוד נוח כשאתה לא אמור להתעסק עם הדבר הזה, אבל מה קורה אם אתה מתחיל למצוא כל מיני דברים לא מוסברים בדוח השעות שלך, ומגלה שהייתה טעות? לך תוכיח את זה למשאבי אנוש, חשבת שכר ועוד כל מיני גורמים שמחליטים בסופו של יום האם אתה תקבל החזר או לא, לא כיף בכלל.

אחד היתרונות הבולטים אצל אשתי לעתיד שהיא הרבה יותר מאורגנת ממני (אני לא מאורגן בשיט.. בקטעים האלה) והיא דואגת לרשום לעצמה את שעות הכניסה והיציאה בכל יום, אני לעומת זאת דואג לא לשכוח להחתים כרטיס, ואז בסוף החודש מגלה הפתעות, חיפשתי לעצמי פתרון יצרתי, פתרון שיתן לי מענה למצב שבו ארשום את השעות אבל אוכל לדעת גם את השכר שאקבל בסוף החודש במידה ועשיתי שעות נוספות, ובמידה והחסרתי שעות או ימים, מה תכלס תהיה המשכורת שלי.

אחד הפתרונות שהציעו לי, היה ליצור קובץ אקסל, ועכשיו מתחילה בעיה אחרת, לך תזכור שאתה צריך לרשום את שעות היציאה והכניסה שלך באותו קובץ אקסל, מעצבן קצת לא? אז זהו שכן! ובדיוק באותו הרגע שבאתי להחתים שעון בפעם האחרונה לפני שבוע, ראיתי שיש בידי את חברי הטוב, הסמארטפון שלי, נכנסתי ל Google Play וביצעתי חיפוש של שעות עבודה, גיליתי שיש הרבה מאוד אפליקציות בעניין הזה, הייתה אחת בתשלום, והם איבדו אותי באותו הרגע שהיה כתוב מחיר (אני ישראלי לא?), אז החלטתי לחפש משהו שלא עולה כסף ויהיה מפורט ויספק את הצרכים שלי, שמתי דגש גדול על נושא שעות נוספות לדוגמא, ואכן מצאתי אפליקציה שנקראת (כמה לא צפוי) שעות עבודה !

שעון נוכחות

האפליקציה החינמית הזאת בהחלט עושה עבודה מספקת, העבודה עם האפליקציה היא אך ורק לרוחב כי לאורך לא נוח לעבודה עם האפליקציה בכלל, ככה שבמצב הזה היתרון של מכשירים בעלי מסך גדול, בהחלט בולט כאן.

מכיוון שמדובר באפליקציה מאוד פשוטה לשימוש, אני מאמין שכולכם תסתדרו ללא שום בעיה, אספר לכם רק, שלצורך ההגדרות יש לרדת למטה במסך האפליקציה, ואז ללחוץ על הכפתור "הגדרות" ולבצע את ההגדרות המתאימות.

לאחר שנפתח את האפליקציה נגיע לתפריט הראשי:

שימו לב: לאחר שהגדרנו את ההגדרות, להקלדת השעות, יש ללחות על השעה הרצויה שרוצים לשנות:

תפריט ראשי
יש לגלול את המסך למטה, על מנת שנוכל לראות את שאר הפרמטרים:
תפריט ראשי המשך
תפריט ההגדרות:
תפריט הגדרות
יש לרדת למטה לשינוי הגדרות נוספות:
הגדרות נוספות
לקבלת מקשי השמירה, יש לרדת עוד למטה במסך האפליקציה:
לא לשכוח ללחוץ על שמירה בסוף השינוי !

שיתוף הדוח במייל, במסך הראשי נלחץ על שיתוף למטה (אפשרות האקסל לא תקינה, רק המייל תקין):

אני לא מכיר אף אחד שירצה לשתף את הדוח שעות שלו בלינקדין - למה הטלפון מראה את זה?


לסיכום:
אם החלטתם שאתם רוצים לעקוב אחרי דוח השעות שלכם בצורה הרבה יותר טובה, תתקינו את האפליקציה הזאת, היא בטוח תחליף את האקסל במחשב בעבודה או בבית, את הדף בתיק או על השולחן שלכם במשרד, יחד עם זאת חסרה לי האופציה לשים לעצמי תזכורת שאני צריך לרשום את הפרטים האלה בטלפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)