03/02/2014

Blue Screen Of Death - איך לנתח מסך כחול?

שאלה לי למיקרוסופט - אי אפשר היה לרשום באנגלית שהזכרון דפוק?!
אני כמעט בטוח שמישהו ממכם מכיר את התסריט הבא:
יום שבת.. 15:00 - 16:00 בצהריים אתם יושבים מעבירים את הזמן בפייסבוק, בגלישה, או אולי משחקים איזה משחק שכל השבוע לא היה לכם זמן אליו, או שאולי אתם עושים עוד משהו שחיכיתם לפנות לו זמן... ופתאום בלי הודעה מוקדמת, "בום טראח" מסך כחול, באמצע היום, בלי שום הודעה מוקדמת.. אז בהתחלה יושבים קצת שותקים, עושים ריסטארט וממשיכים לעבוד ואז אתם נזכרים שבעצם לא מזמן החלפתם כרטיס מסך, אז הוצאתם את הכרטיס מסך אמרתם לעצמכם "טוב נו אני אקפוץ בערב לחנות המחשבים, יש לי אחריות" ואחרי כמה דקות עבודה עוד פעם מופיע אותו המסך, יש לכם חשק לפרמט את המחשב? אני כמעט בטוח שלא, תנסו לעדכן דרייברים? השאלה היא איזה? ואם בכלל צריך?

אז הינה הפתרון והתשובה.

לפני שלושה שבועות רכשתי מחשב חדש מרשת כלשהי בארץ, עבדתי על המחשב הכל היה טוב ויפה, אני גם Gamer ומאוד אוהב את סדרת ה Call Of Duty Modern Warfare ובדיוק התקנתי את הגירסה האחרונה של המשחק (Ghosts) שיחקתי לי כמה ימים, המשחק עבד, הכל בסדר, אך אחרי שהייתי יוצא מהמשחק, פתאום הייתי מקבל שגיאה ובום מסך כחול, והמחשב היה מבצע הפעלה מחדש..

בפעם הראשונה החלטתי שאולי הדרייברים של הכרטיס מסך לא תקינים, אז החלטתי לבצע להם עדכון, ובאמת שבוע שלם לא היה כלום, אך לפני כמה ימים בדיוק סיימתי לשחק ויצאתי מהמשחק, ועוד פעם קרתה אותה התקלה, מה שהוציא אותי מדעתי בלשון המעטה..הדבר הראשון שעניין אותי כמובן זה מאיפה נובעת התקלה הזאת? הרי כל החלקים במחשב חדשים, אז החלטתי לחפש משהו שיצליח לפאנח את המסכים הכחולים האלה, ומצאתי תוכנה שנקראת "Who Crushed"

 "Who Crashed" (מי קרס?)


 ובדיוק עליה נעשה את הסיקור הבא:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)