27/01/2014

קר בחורף? - כך תשתמשו בגלקסי S4 עם כפפות

כפפות מגע בגלקסי S4? שכחו לספר לכם שלא צריך
אז אני מניח שלגברים ולנשים ביניכם שיש להם קטנוע\אופנוע מכירים את המצב הזה שבו אתה עוצר ברמזור, ואתה מקבל שיחה בסמארטפון שלך, ואז אתה רוצה לענות אבל יש בעיה, המסך מגע המזורגג לא מגיב לכפפות! אז נשארות לנו 2 אופציות או שאנחנו מכניסים את הטלפון לכיס חזרה ומחכים לאפשרות לעצור (מה שממש לא ישראלי מצידנו) או שאנחנו מורידים את הכפפות באמצע הרמזור ועונים לשיחה, ואומרים לצד השני "חכה אני שם כפפות חזרה" (תוך כדי ציפצופי רקע ויצירת פקק - ישראלי פלוס !) אגב... אני הכרתי מישהו שהיה מרים את הקסדה ועונה עם האף (לא זאת לא בדיחה) זה אומנם לקח לו מלא זמן, והרבה תנועות מוזרות עד שהיה מצליח, אבל בהחלט פתרון יצירתי !!

אז בשביל למנוע את המצב הלא נעים הזה, וסתם ללבוש כפפות ביום חורפי (במיוחד אם אתם באמצע סערה כמו שהייתה לא מזמן ואתם רוצים לתעד משהו) יש פונקציה בתוך הגלקסי S4 שלכם, שתאפשר לכם להשתמש בטלפון בלי הצורך להוריד את הכפפות ברמזור או לחלופין לבצע תנועות של ריקודים הודיים (המזיזים את הראש מצד לצד כאילו צצו מאחורי עץ) לצורך מענה לשיחה או לביצוע של פעולה פשוטה בסמארטפון שלכם עם הכפפות שאתם לובשים כרגע, בין אם מדובר בהליכה ובין אם מדובר בנסיעה באופנוע.

לצורך כך נעשה את הפעולות הבאות:

נכנס להגדרות המכשיר - נעבור ללשונית "ההתקן שלי"



לאחר מכן נרד למטה עד הסוף ונסמן את האופציה "הגדרת את רגישות המגע"


לאחר מכן ניתן להתחיל להשתמש בטלפון בעזרת הכפפות.

לסיכום:

למען הבטיחות שלכם תשתמשו באופציה הזאת במידה ואתם נוהגים באופנוע, כמובן בגדר המלצה אם אתם מכירים מישהו שיש לו גלקסי 4 הפעילו במכשיר שלו את האופציה הזאת גם כן ומנעו פקקים מיותרים בכבישים :) או שאולי תצליחו לכבוש ליבה של גברת כאשר תעזרו לה לא להוריד את הכפפות (הרי ידוע לכולנו כמה הנשים סובלות מקור) בזמן שהיא מעוניינת לבצע פעולה כל שהיא בגלקסי S4 שלה, הפלוס העוד יותר נחמד במיוחד במדינת ישראל, הוא החיסחון בכסף, אני לא יודע כמה עולות כפפות למכשירי מגע, אבל אני מאמין שעדיף לא לשלם כלום מאשר משהו שאחרי זה הייתם מגלים שאין צורך לשלם עליו בכלל :).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)