19/01/2014

כך תגרמו לאנדרואיד שלכם להעלות יותר מהר



אני כמעט בטוח שהדבר הכי מעצבן חוץ מלעמוד בפקק , זה לחכות שהטלפון יעלה מחדש אחרי הפעלה מחדש, או הדלקה של המכשיר (אם יש מישהו שמכבה אותו בכלל חוץ מבטעות או כשהוא נתקע - ואם כבר אתם מכבים, אשמח אם תספרו לי בתגובות למה?) .

אז נכון שהעולם הגדול מלא בסבלנות, אבל אנחנו לא העולם הגדול אנחנו ישראלים חסרי סבלנות (אני ראשון !) וכן אני לא אוהב לחכות, לא למחשב לא לתור, לא בפפק, ולא בכלל, כי בואו נודע אחת ולתמיד זה מעצבן רצח ! מעבר לזה אם אתה ממתין בתור אתה יכול לשחק בטלפון, אבל אם אתה ממתין לטלפון אתה לא יכול לשחק בתור...

אז בדיוק בגלל זה החלטתי לבצע סקירה לאפליקציה שאני משתמש בה כבר כמה וכמה זמן שנקראת
Startup Clener 2.0 (אני בהחלט מאמין שמתישהו היית גירסה 1.0, רק שמעולם לא מצאתי אותה.. אגב כרגע לפי מה שכתוב יש גם גירסה 2.1 אבל המחבר החליט לא לשנות את השם כנראה)

Startup Cleaner 2.0

הדבר הראשון שאני יכול להגיד על האפליקציה (לא התכוונתי לעניין הזה שהיא בחינם) שהיא באמת עושה את העבודה שלה למרות שבאחת התגובות נכתב שזה לא נכון.. האפליקציה באמת מורידה מהאיתחול של המערכת אפליקציות שבחרתם, להלן 2 תמונות להתדגמה 

להלן המכשיר ה"לא עמוס בכלל" שלי לפני הפעלה מחדש:

1.42 GB תפוס

והינה המכשיר אחרי התקנת התוכנה והפעלה מחדש:

899 מגה תפוס
איך אומרים? "יחי ההבדל הקטן" אני יכול להגיד לכם שג'יגה RAM פנוי זה הרבה, אם לא הרבה מאוד !! במערכת שלוקחת חצי רק בשביל עבודה (בינינו חצי מזה זה שטויות של סמסונג... אבל נו שיהיה העיקר יש אבא ואמא).

"רגע רגע!!" מה עם ROOT?:
אם אתם מבינים קצת באנדרואיד ויצא לכם לשמוע על המושג ROOT - אז התשובה היא, לא אין צורך ב ROOT.

העבודה עם האפליקציה מאוד מאוד נוחה, התפריט בנוי משלושה חלקים, כאשר אותנו מעניין אפליקציות שאנחנו התקנו, אחרי שנפתח את האפליקציה נראה מצד ימין למעלה כפתור לבן, בלחיצה עליו יפתח לנו תפריט ובו כמה אפשרויות, אותנו מעניין אפליקציות שאנחנו התקנו כפי שהזכרתי לפני כן:


לאחר שבחרנו יופיעו לנו כל האפליקציות שניתן לוותר עליהן ברגע שהמכשיר עולה אחרי איתחול או הדלקה,
בקטגוריה זאת ניתן לבחור כל מה שבא לכם בלי חשש שעלול לקרות משהו למכשיר עצמו (חשוב לא להוריד אפליקציות ברובריקות האחרות..).
לאחר שבחרנו את מה שאנחנו רוצים, ניתן ללחוץ למטה על "Batch prevent selected" ולבצע הפעלה מחדש למכשיר.


לאחר הפעלה מחדש אם נכנס לאפליקציה חזרה נראה באותו המקום את אותן האפליקציות אך ללא "V" מסומן.


כל מה שנשאר לכם לעשות עכשיו הוא להכנס למנהל המשימות במכשיר שלכם (במכשרי סמסונג נלחץ על כפתור ה"בית" לחיצה ארוכה ואז על הכפתור השמאלי, ומשם נעבור ל RAM) ולראות שבהחלט התפנה לכם הרבה זכרון ליתר דיוק אמור להיות לכם יותר זכרון ממה שהיה לכם.. כמובן שהכל תלוי במכשיר וגם תלוי בכמות הזכרון, ומעבר לכך תלוי בכמות הדברים שהתקנתם, יש אפליקציות שאין אפשרות להעיף אותן ללא ה ROOT, אבל אם אתם בקטע של ROOT.. אז אני בספק שאתם קוראים את הסקירה הזאת :)

מקווה שנהנתם, אם שמעתם על אפליקציה שעושה את אותו התפקיד בצורה יותר טובה ויעילה, אשמח אם תספרו לי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)