10/02/2014

שימושון האפליקציות הראשון בישראל - תשלומים, מספרי חירום וכד'



בעידן שבו הטלפון החכם שלנו נמצא בהישג יד ובעידן שבו לכל דבר יש אפליקציה, את התשלומים וניהול הבית ניתן לעשות מהסמארטפון בלחיצת כפתור, במאמר זה נרכז את כלל האפליקציות שיעשו את חיינו הרבה יותר קלים, כי פשוט לא נצטרך להמתין לכל מיני שירות לקוחות למיניהם ומוקדי תשלומים ומידע.

רשויות מקומיות  -נתחיל בעירייה שלנו, מה לעשות שלפעמים יש צורך ביצירת קשר עם הגוף הלא הכי סימפטי הזה, אז עדיף לעשות את זה בלי להתקשר יותר מדי, כי גם ככה יקח שבוע עד שיענו לנו (לרשויות במדינת ישראל לוקח בערך 5 שנים להחליף מערכת הפעלה במערך המחשוב, אז לדבר על עבודה עם אפליקציות?) - לצערי הרב יש ממש מעט עיריות שיש להן אפליקציות, להלן הרשימה של העיריות שנמצאות ב Google Play:

בת ים

הרצליה

חיפה

ירושלים

כפר סבא

עכו

קריית מוצקין

רחובות

רעננה

תל אביב - יפה

חברת חשמל - אחד הדברים היותר נוחים שעשו עם כל הכסף ששלמנו לחברת החשמל, הוא לאפשר לנו לשלם הרבה יותר מהר ובצורה הרבה יותר קלה אז קבלו בבקשה את אפליקציה "חברת חשמל":
חברת חשמל


בנקים - יש כאלה שאוהבים ליצור איתם קשר, ויש כאלה שהבנק יוצר איתם קשר בלי שהם אוהבים, אז אם אתם צריכים את הבנק בהקשר כזה או אחר, הינה האפליקציות של רוב הבנקים בישראל:

בנק הפועלים
פועלים עסקים

בנק ליאומי

בנק איגוד

הוסף כיתוב

הוסף כיתוב

הוסף כיתוב
אגרות למיניהם - תשלומי אגרות טלוויזיה דוחות, ושאר ירקות דרך אפליקציה יעודית של הממשלה:

ממשלה
דואר ישראל - יש לכם צורך ללכת לדואר? היום כבר כמעט ואין צורך, הכל ניתן לברר דרך האפליקציה:

 דואר ישראל
דואר ישראל

 תקשורת קווית וסלולארית - לצערי הרב עדיין לא כל החברות בארץ הגיעו למסקנה שהתמורה השניה אחרי שקט נפשי שאנחנו מצפים לקבל, הוא שיפור שירות, שניתן לבצע דרך יצירת אפליקציה שתאפשר לנו לא להתקשר למוקדים על כל פיפס (בתור התחלה, אפליקציה שתאפשר לאפס סיסמא למשתמש) :

בזק שלי
012 מובייל
גולן טלקום




הוסף כיתוב

סלקום

אורנג'
בריאות -אחרי שבדקנו את חשבון הטלפון שלנו, יש מצב טוב שנצטרך רופא משפחה ונצטרך להזמין תור, או לבדוק פרטים לגבי מרשם :

מכבי
מאוחדת

מקרי חירום: אתם מאמינים לי שהדבר היחיד שמצאתי לגבי העניין הזה, זה איך לעשות הנשמה בצורה נכונה? אז צירפתי לכם אפליקציה שמרכזת עוד הרבה מספרי טלפון למקרי חירום (לא עלינו) משום מה למכבי האש אין אפליקציה גם כן.

מספרי חירום
רשימת קניות : נגיד והלכתם לסופר, הרי רוב הסיכויים שאתם תצטרכו רשימה נכון? אז יש 2 דברים שניתן לעשות, הראשונה, להשתמש באפליקציה יעודית שנקראת ShopEat או להשתמש ב Google Keep שהיא בעצם אפליקצית פיתקיות... שניתן לרשום אותה כרשימה גם כן, אתם תבחרו.

ShopEat
GoogleKeep - ליצירת הפתקית והעריכה ניתן לגשת דרך המחשב בכתובת הזו
איך חוסכים כסף במשפחה? -  אז אני לא כזה "אלון גל" גדול, אבל אחד הדברים שאני יודע זה שבשביל לדעת מה נשאר צריך לדעת מה מוציאים במשך החודש, אז בדיוק בשביל זה ישנה אפליקציה לניהול התקציב המשפחתי שלכם, שתאפשר לכם גם לסנכרן את התקציב בין בני המשפחה (אני מצרף את הגירסה החינמית)

Home Budget
תחבורה ציבורית: אז נניח שהאוטו לא אצלכם, ואתם צריכים רכבת? או אולי אוטובוס? או סתם בא לכם להזמין מונית.

רכבת ישראל


Gett– Taxi

אפליקציה שמראה מתי האוטובוס יגיע לתחנה שלכם

מטרופולין

מידע אודות אוטובוסים

ביטוח רכב - על הרכב שלנו צריך לשלם ביטוחים (אתם תצטרכו להסתפק רק בביטוח ישיר, כי זה האפליקציה היחידה שהייתה בחנות של גוגל)

ביטוח ישיר



גולשים יקרים, אני מאוד מקווה שהאפליקציות שיש כאן יעודדו אתכם להשתמש בשירותים שמאפשרות החברות והארגונים ויקצרו לכם את זמני ההמתנה, ויצליחו ליעל לכם את חיי היום יום ואת ההתנהלות מול הארגונים והחברות בארץ.


אם יש לכם עוד אפליקציות שתרצה להוסיף בבקשה צרו קשר במייל levl@leidertech.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)