13/09/2021

איך לשחק משחקי פלייסטיישן (PSP) בחינם על טאבלט או טלפון אנדרואיד?

Credit for the Picture: Here


אז אחרי שהצלחתם למצוא כרטיס טיסה והמגפה לא דפקה לכם את התוכניות ועכשיו אתם מחפשים מה לעשות בטיסה, או בהמתנה לטיסה בשדה, סרטים צריך אינטרנט, או כרטיס זכרון מאוד גדול, שירים קצת פחות אבל עדיין צריך הרבה מקום, אז מה הפתרון בעצם?

אני חושב שמצאתי פתרון מאוד יצירתי, התחלתי לחקור ברשת מה אפשר לעשות עם הטלפון שלי במהלך טיסה או לפני טיסה וגיליתי שאני יכול לשחק עליו משחקים של PSP (מה שהיה פעם פלייסטיישן נייד), ואז לקחתי את זה צעד קדימה, יש לי טאבלט מדגם Samsung Tab S6, וכידוע ניתן לחבר עכבר, מקלדת, בקר משחק עם USB לטלפון אנדרואיד וגם לטאבלט אנדרואיד.


אז מה בעצם צריך בשביל לשחק?

1) טאבלט אנדרואיד או טלפון אנדרואיד (משהו מתקדם, המכשיר הכי ישן שהיה לי לבדוק זה Samsung Note 8 )

2) מתאם USB ל Type-C




3) בקר משחק - עדיף עם כבל ולא אלחוטי (בצורה של פלייסטיישן או בצורה של XBOX, כל אחד מה שהוא אוהב) כי באלחוטי יש דילאי שלא מאפשר לשחק כמו שצריך.


4) כרטיס זכרון (מיקרו SD) - אני ממליץ לרכוש 64 גיגה (במידה ויש לכם מספיק מקום בטלפון או בטאבלט, לא צריך לרכוש)

5) אמולטר (תוכנה שמדמה סביבה מסויימת ו"מרמה" את התוכנה שהיא צריכה להריץ) - חינמית שעובדת כמו שצריך, בשם PPSSPP, כן שם קצת מוזר, אבל זה עושה את העבודה - להורדה לחץ כאן - עדיף להכנס לקישור דרך הטלפון או הטאבלט, תורידו ופשוט תתקינו.

¿? לידע כללי ¿? 

יש גירסה חינמית ויש גירסת PRO שעולה כסף, להגיד לכם את האמת? לא יודע מה ההבדל, התקנתי את הגירסה החינמית וזה עובד כמו שצריך.

אז מה צריך לעשות בשביל לשחק?

1) להוריד את האמולטור בטלפון
2) להוריד משחק
3) להעביר את המשחק לטלפון\טאבלט - משחק נקרא ROM.
4) להפעיל את האמולטור
5) לבחור את התיקיה שבה נמצא המשחק ולהתחיל לשחק.


לעוד שאלות וליצירת קשר, המייל שלי: levl@leidertech.co.il

כמו תמיד, מדריך מצולם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)