11/07/2013

מחפשים את SPB Mobile Shell פרוץ לאנדרואיד? למה? יש אותו בחינם בשם אחר..

מה זה Yandex Mobile Shell?!

אני אחד מאותם האנשים שאוהבים שינויים בחיים, יש לי בעיה לשבת במקום אחד, אני ידוע בתור טיפוס דינמי, אני כל הזמן חייב שינויים, אני מאוד אוהב את זה, רואים את זה בהרבה מאוד דברים בחיים שלי (חוץ מהזקן הצרפתי והשיער הארוך), באחד המקומות בהם ניתן לראות את זה, זה הסלולרי שלי והמחשב שלי, במחשב שלי כל יום יומיים תימצאו טפט אחר, האייקונים יהיו בצורה אחרת, בקיצור, כל פעם זה שונה, בת הזוג שלי מתחרפנת ממני בעניין הזה, כי היא בדיוק ההפך..

איך משנים את מראה הטלפון?
אז יש כמה דרכים, או לשים כל מיני תמונות מגניבות ולשנות את צורת האייקונים ולעשות עוד כמה דברים שלא כל כך יעזרו לשינוי, כי לא כולנו נולדנו להיות מעצבים..

הדרך היותר מקובלת באנדרואיד היא התקנת ה Launcher, יש הרבה מאוד סוגים מהם, חלקם בעלות, חלקם בחינם, המפורסמים ביותר הם Nova Launcher, Tsf Launcher והכי מפורסם הוא ה Spb Mobile Shell, ולאחרונה גם הצטרף Next Launcher (שהוא היחיד שהחלטתי לרכוש תמורת 30 ומשהו שקלים בזמנו, היום הגיע ל 50)

את ה SPB אני מכיר עוד מימי הסמסונג אומניה שהיה ברשותי, אי שם בשנת 2010, ועזר לי לשפר פלאים את חוויית השימוש במכשיר, גם אז אגב האפליקציה הייתה עולה הרבה מאוד כסף
ככה זה נראה בזמנו על Windows Mobile גירסה 3.5 (מאוד ישן)



על גבי האנדרואיד פותחה כבר גירסה 5.0, והיא עולה בסביבות 50+ ש"ח, לא כזה שווה, אז מה עושה בדרך כלל מישהו שרוצה אפליקציה ולא כל כך בא לו לשלם ? מחפש אותה פרוצה כבר, או שמחפש איך לפרוץ אותה, ואני שואל למה?

נכון שאלה רטורית, אבל לא כל כך...אתם גם תכף תבינו...לפני כמה שנים, אי שם ב 2011 ספק חיפוש ענק מרוסיה בשם Yndex רכשו את חברת SPB תמורת סכום לא רע של 38 מליון דולר... ומאז הם עשו את הדבר הכי טוב שיצא מהקניה הזאת הוציאו גירסה של SPB Mobile Shell בחינם !!, כן כן עם טיפה שינויים והדבר העוד יותר מוזר פה, זה שהגירסה המקורית של התוכנה לא תומכת בעברית והגירסה שלהם כן תומכת בעברית ...לך תבין וקוראים לזה כמה לא צפוי Yandex Shell..

SPB Mobile Shell VS Yandex Mobile Shell

תהנו:

הלינק לגוגל פליי: Google Play Store - Yandex Shell



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)