26/07/2013

העתקת עדכוני ווינדוס


כולנו מכירים את העניין הזה, ביצענו פירמוט למחשב, אנחנו באמצע העבודה ופתאום המחשב שואל אותנו האם אנחנו רוצים להתקין את העדכונים...אז אם יש לנו מחשב אחד וזה בסוף שבוע אז בסדר שיהיה שיוריד שיתקין כמה שבא לו, מי אנחנו שנפריע לו בכלל, הרי הוא זה שימנע מבעל המחשב לנדנד לנו לגבי המחשב אחרי זה, הלוואי והכל היה כל כך קל אה?

אבל מה קורה במצב שבו אתם לוקחים מחשב ללקוח והבטחתם לו שעד מחר המחשב יהיה מוכן וגילית שצריך לבצע פירמוט, וגיליתם אחרי זה שיש איזה 150 עדכונים לבצע שלא לדבר על עדכוני Office?, אם יש לנו לקוח אחד, בסדר הוא יחכה בכיף למחר, אבל מה קורה אם יש כמה וכמה כאלה? ועל הדרך אתם גם צריכים לצאת ללקוחות אחרים, ולעשות עוד ועוד עבודה, אי אפשר לחכות שהעדכונים יתבצעו לבד נכון? יש פעמים שצריך לבצע הפעלה מחדש, ולברר האם יש עוד עדכוני אבטחה נכון?, בקיצור מציק חבל על הזמן.

הפתרון:
אם אתם עובדים בארגון ועדיין לא התקנתם WSUS, סימן שאתם לא מנהל הרשת..אז אני מציע לפנות אליו ולבצע את ההתקנה :), אבל אם עובדים בחנות מחשבים עם משאבים רבים, ויש לכם אפשרות להוריד את עדכוני המערכת למקום מרוכז אחד ומשם לבצע את השכפול למחשבי הלקוח אני מציע לכם לעשות את זה גם כן, בעזרת תוכנה בשם Wsus Offline., שעושה בדיוק את הפעולה הזאת.

להורדת התוכנה: Wsus Offline

מדריך קצר לתוכנה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)