22/01/2014

לוג מין אין - כבר לא בחינם

אני לא מכיר הרבה אנשי מחשבים שלא מכירים את LogMeIn האתר שמציל אותנו כל כך הרבה פעמים בשביל ביצוע התחברות מרחוק לחברים קרובים, או משפחה (זה מה שאני עושה עם זה בכל מקרה) מאוד נוח להגדיר את המחשב של ההורים ובמקום להגיד להם להוריד כל מיני תוכנות, מאוד קל להגדיר חיבור לוג מי אין פעם אחת וזהו.

האופציה הבסיסית של התוכנה תמיד הייתה בחינם, ואילו היית מעוניין במשהו יותר משודרג היית צריך לשלם כסף, אבל לא עוד, אתמול בלילה קיבלתי מכתב עם כותרת מאוד מוזרה -
.Important changes to your LogMeIn Free and Ignition account
(שינוי משמעותי לחשבון ה "לוג מין אין" החינמי שלך)


להלן יתר המכתב:

As of January 21, 2014, LogMeIn Free is no longer available. To continue using remote access, you will need to purchase an account subscription of LogMeIn Pro.

החל מהתאריך 21 בינואר 2014 "לוג מי אין" חינם, כבר לא יהיה קיים, על מנת שתוכל להשתמש בגישה מרוחקת תצטרך לרכוש חשבון של "LogMeIn Pro".

As a loyal LogMeIn user, you're entitled to a complimentary six-month account subscription to Pro for your computers. Your new account includes our signature remote access with premium features like remote printing, file transfer and cloud data access, plus desktop, iOS and Android apps to improve your experience

בתור משתמש "LogMeIn" נאמן, אתה זכאי לחשבון שש-חודשי של "LogMeIn Pro", החשבון החדש שלך יהיה בעל חתימה שלנו עם תכונות פרימיום, כמו הדפסה מרחוק, העברת קבצים, גישה לענן, גישה לאנדרואיד ומכשירי IOS בשביל לשפר את החוויה שלך.


While your existing Ignition app will continue to work as it always has, it will no longer receive updates and bug fixes. However, you may switch to the new LogMeIn for iOS/Android app at any time. It's free to download and will work with a Pro account.

בנתיים האפליקציה Ignition (לאנדרואיד) הקיימת  תמשיך לפעול כפי שתמיד פעלה, אך היא לא תקבל עוד עדכונים ותיקוני באגים. עם זאת, ייתכן שתעבור ל "LogMeIn" החדש לאפליקצית iOS / אנדרואיד בצורה אוט'. היא בחינם וניתן להוריד אותה, היא תעבוד עם חשבון "LogMeIn Pro".

After your six-month complimentary license expires, you will need to purchase an account subscription of Pro for continued service. Subscription packages start at the discounted introductory price of $49/year for two computers (50% off regular price)*. 

לאחר תקופה  של שישה החודשי החינם, חשבונך יפוג, ותצטרך לרכוש מנוי חשבון של Pro להמשך שירות. חבילות מנויים יתחילו במחיר ההיכרות המוזל של 49$ (171 שקל לשנה, תעריף הדולר עדכני לתאריך כתיבת מילים אילו ועלול להשתנות בהמשך) לשנה עבור שני מחשבים (50% ממחיר רגיל)

For more information on this transition from free to paid remote access, please visit our blog.

לקבלת מידע נוסף על המעבר מחשבון חינמי לחשבון בתשלום ניתן להכנס לבלוג שלנו

Thank you for your continued support. We look forward to serving you for many years to come.

תודה על התמיכה המתמשכת שלך, אנחנו מצפים לשרת אותך בעוד שנים רבות ( yeah right - אם לא הייתם הופכים את החשבון למשולם אולי הייתם זוכים באפשרות הזאת :) ).

Sincerely,
The LogMeIn Team

לא כיף אתם אומרים? גם אני חושב ככה, מאוד מציק העניין הזה שכל אחד שמרוויח קצת כסף מעוניין להפוך את כל העולם שלו לזהב, אני לא זוכר איך קוראים לאגדה העממית ההיא, אבל היה את המלך הזה שאהב זהב וכל מה שהיה נוגע בו היה הופך לזהב, עד שיום אחד הוא נגע באחד מקרוביו...

אתם מכירים תחלופה הוגנת? אשמח אם תספרו לי, כי אני אישית מתחיל לחשוב על איך יוצרים חשבון ב TeamViewer שכרגע קיים בחינם, או אולי ב Ammy Admin שגם שם יש אפשרות ליצור סוג של "ספר טלפונים", או אולי עוד איזו תוכנה שאתם מכירים, ויודעים שהיא טובה בתמיכה מרחוק, או יכולה להוות תחלופה הוגנת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)