06/01/2014

אני לא אתקשר אליכם - אתם תתקשרו אלי!

אנחנו נחזור אליך אדוני - פחחחח
כמה פעמים קרה לכם התסריט הבא:
אתם קמים בבוקר ומחליטים להחליף את ספק האינטרנט שלכם או בעידן שלנו בתחום הכי חם היום ברשת... חברת הסלולאר שלכם? לדעתי? עם כמות הפעמים שהמחירים ירדו ועלו וירדו ועלו וירדו ושוב פעם עלו ושוב פעם ירדו... הרבה פעמים... ממש הרבה פעמים, כי בתור ישראלי גאה למה שאני אהיה פרייר (לא, זאת לא פרסומת סמויה לגולן טלקום)?

אז אחרי שאתם חורשים אתרים ברשת (5 דקות שלמות אם אתם לא עצלנים) ובחרתם את חברת הסלולאר הבאה שלכם, הגיע הזמן לעשות טלפון... אבל וזה אבל מאוד גדול, אתם בדיוק עכשיו רוצים ללכת לאכול, וזה בדיוק נופל על הבר מצווה של הבן דוד שלכם, ומחר יש לכם הכנה לקורס טייס... בקיצור אין לכם שמץ של מושג מתי ביומיים הקרובים יהיה לכם זמן או בכלל בשבוע הקרוב, להתקשר למוקד המכירות הכל כך נחמד של אותה החברה, והרי אנחנו "הלקוח הישראלי" עצלנים יותר מהעצלן המפורסם, אז למי בכלל מלכתחילה יש כוח להתקשר?, או להמתין? אז מה עושים?!

"זמני ההמתנה במוקד המכירות תמיד קצרים יותר" - Yeah right..
כנראה שיש עוד אנשים שהם "לקוח ישראלי" בישראל, וגם הם הגיעו לאותה המסקנה שאני הגעתי אליה (אבל גם מעצלנות לא עשיתי כלום בנוגע למצב הנתון) והחליטו להרים את הכפפה וליצור אפליקציה ל"ישראלי המצוי..." שנקראת "אנחנו נתקשר אליך" או באנגלית:

אנחנו נתקשר אליך - הללויה !!
הייתי חייב לנסות את האפליקציה הזאת בעצמי, אבל לא רציתי שיחזרו אלי, אז סתם החלטתי להתקין ואני חייב להודות שבתור אחד שמתקין ומסיר לפחות 2-3 אפליקציות בכל יום הפעם הפתיעו אותי לטובה, הממשק מאוד נחמד, ומאוד נוח, מאוד אהבתי את התלת מימד שחשבו עליו, האפליקציה מאוד פשוטה בלי לשבור את הראש יותר מדי, אין צורך בתואר במדעי המחשב על מנת לבצע את המטרה הפשוטה, מה שעושה את האפליקציה מאוד יעילה.

תצלומי מסך מהאפליקציה:
מסך הפתיחה:  אודות האפליקציה:
בחירת החברה:נחבר ספק שירות:
יש גם מבצעים: מתי לחזור אלינו?:




לסיכום:
אני חושב שמישהו עשה עבודה מאוד טובה, במיוחד שהיא כלל לא עולה כסף.. , אני מאמין שהם גם יצליחו להעלות למעלה, בקרוב חברת App2Real
גם תוסיף אפשרות של תרומה לכל מיני ארגונים, ככה לפחות כתוב ב"אודות" שלהם, מה שגרם לי לחיך קצת בהתחשב בעבודה שלא הרבה כותבים משהו בסגנון של "תשמעו אתם לא תעבירו לנו שום פרטי תשלום, בשביל שלא תחשבו שאתם משלמים לנו משהו, ככה שהתרומה תגיע ישר לעמותה שבחרתם" כל הכבוד על הישראליות !!

להורדת האפליקציה ולמעבר לחנות האפליקציות של גוגל יש ללחוץ כאן

 


2 תגובות:

  1. אהבתי
    אתה כותב יפה מאד וזורם

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שלומי,
      שמחתי שאהבת,
      תודה רבה על התגובה :)

      מחק

מגיב\ה יקר\ה תגובה היא דבר מקובל ביותר, ביקורת בונה גם כן, אם בכוונתך לפרסם, או לקלל, או סתם להגיב ולפוגע באחד ממבקרי הבלוג או כותב הבלוג, אתה מוזמן לחסוך ממני את ביזבוז הזמן במחיקת ההודעה שלך, ופשוט לא לכתוב אותה.

תודה :)